Випуск 2 (38) 2024Титульна сторінкаЗміст випускуЕКОНОМІКА |
||
Єрко І.В. |
СУТЬ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ СТРАТЕГІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ КОНКУРЕНТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ |
|
Парфентьєва О.Г. |
ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕХОДУ УКРАЇНИ ДО СТАЛОГО ТРАНСПОРТУ |
|
ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК |
||
Vladyka Yuliia, |
MANAGEMENT ACCOUNTING AND INTERNAL ECONOMIC CONTROL OF THE WAREHOUSE CONTROL SYSTEMS AT THE ENTERPRISE |
|
МЕНЕДЖМЕНТ |
||
Клецький Б.О., |
МОТИВАЦІЯ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА В КРИЗОВИХ УМОВАХ |
|
Журавльов О.О., |
ПРОБЛЕМИ МІГРАЦІЇ ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ У ВІЙСЬКОВИЙ ЧАС В УКРАЇНІ: ШЛЯХИ ЗАЛУЧЕННЯ, МОТИВАЦІЯ ТА МЕХАНІЗМИ УТРИМАННЯ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ |
|
МАРКЕТИНГ |
||
Врублевська О.В. |
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАПРЯМКІВ МАРКЕТИНГУ ПРОСУСПІЛЬНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ ТА РОЗВИТОК ВІДПОВІДНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАРКЕТОЛОГА |
|
ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ |
||
Кобеля-Звір М.Я. |
ГРАНТОВІ ПРОГРАМИ БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ «МХП-ГРОМАДІ» В УМОВАХ ВІЙНИ |