Випуск 1 (41) 2025Титульна сторінкаЗміст випускуЕКОНОМІКА |
||
Борисов Є.І., |
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ ЗА ДОПОМОГОЮ ERP, CRM І BPM |
|
Горбач В.В. |
КОНЦЕПЦІЯ НИЗЬКОВУГЛЕЦЕВОГО РОЗВИТКУ: ПЕРІОДИЗАЦІЯ СТАНОВЛЕННЯ В НАУЦІ ТА СУСПІЛЬСТВІ |
|
Масло А.І. |
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФУНДАМЕНТАЛЬНОГО АНАЛІЗУ НА ОРГАНІЗОВАНИХ ТОВАРНИХ РИНКАХ |
|
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ |
||
Хоменко Л.М., |
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОБЛІКУ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ НА ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ |
|
ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК |
||
Горват Т.Ю., |
ІНТЕГРАЦІЯ НЕПРИБУТКОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У ФІНАНСОВИЙ РИНОК: АДАПТАЦІЯ ДО ЗМІН ТА НОВІ МОЖЛИВОСТІ |
|
МЕНЕДЖМЕНТ |
||
Єрьоміна М.О., |
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМ СЕРЕДОВИЩЕМ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЗМІН |
|
Кубатко О.В., |
ЦИФРОВІ ТРАНСФОРМАЦІЇ В БЕЗПЕЦІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВ ПРИ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ |
|
Поченчук Г.М., |
ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНОГО І РЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ |
|
Фрунза С.А., |
ТРАНСФОРМАЦІЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ТАЙМ МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО ЧАСУ |
|
Штангрет А.М., |
РИНОК ПРАЦІ: НОВІ ВИКЛИКИ В ХОДІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КАДРОВОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА |
|
МАРКЕТИНГ |
||
Bahorka Mariia, |
JUSTIFICATION OF THE SIGNS, COMPONENTS, PRINCIPLES OF MARKETING STRATEGY AND STRATEGIC ALTERNATIVES FOR ITS IMPLEMENTATION BY AGRICULTURAL ENTERPRISES |
|
Радзіховська Ю.М., |
МАРКЕТИНГОВІ РІШЕННЯ ТА ЇХ ВПЛИВ НА КАПІТАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ В РЕКЛАМНУ ДІЯЛЬНІСТЬ І ДОСЛІДЖЕННЯ КОН’ЮНКТУРИ РИНКУ |