Випуск 3 (32) 2022Титульна сторінкаЗміст випускуСВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ |
||
Лапчук Б.Ю. |
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ДОЛАРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ ПОЛЬЩІ ТА УКРАЇНИ |
|
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ |
||
Філяк М.С., Завадовська Ю.Ю. |
ОКРЕМІ БІХЕВІОРАЛЬНІ ІНДЕКСИ У РАМКАХ ПРОГРАМНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ |
|
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ |
||
Буга Н.Ю., |
РОЛЬ ІНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГІЙ У РЕКЛАМНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА |
|
Кравчук О.І., |
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ БІЗНЕС-ОРГАНІЗАЦІЇ НА РИНКУ ПРАЦІ: ІНСТРУМЕНТИ ПІДВИЩЕННЯ В ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ |
|
Могильна Л.М. |
СУТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ІННОВАЦІЙ В СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ |
|
Назаренко С.А., |
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАВЕРШЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ЦИКЛУ ВИРОБНИЦТВА НА ЛІКВІДАЦІЙНІЙ СТАДІЇ БАНКРУТСТВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ |
|
Потапюк І.П., |
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ БРЕНДИНГУ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА |
|
Чуб А.В. |
КЛЮЧОВІ ПРІОРИТЕТИ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ АПК УКРАЇНИ |
|
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК, АНАЛІЗ ТА АУДИТ |
||
Саванчук Т.М., |
УПРАВЛІНСЬКИЙ ТА ФІНАНСОВИЙ ОБЛІК АДМІНІСТРАТИВНИХ ВИТРАТ В СИСТЕМІ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ |
|
МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ, МОДЕЛІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ |
||
Зомчак Л.М., |
ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК РЕГОНІВ УКРАЇНИ: МОДЕЛЮВАННЯ НА ПАНЕЛЬНИХ ДАНИХ |
|
Гальцова О.Л., |
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИПІЛЬСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ЯК ОБ’ЄКТУ МАРКЕТИНГУ ЦІННОСТЕЙ |