Випуск 4 (27) 2021Титульна сторінкаЗміст випускуЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ |
||
Краус К.М., |
ЦИФРОВЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО В УМОВАХ ДИНАМІЧНОСТІ ГЛОБАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА І ПОГЛИБЛЕННЯ ЙОГО ВІРТУАЛІЗАЦІЇ |
|
СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ |
||
Лаврик І.Ф., |
СТРАТЕГІЧНИЙ РОЗВИТОК МІЖНАРОДНОГО РИНКУ ТРАНСПОРТНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ |
|
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ |
||
Гальцова О.Л., |
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ БРЕНДИНГУ ЯК МЕТОДУ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ КРАЇНИ |
|
Клєвцєвич Н.А. |
ЗАПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ЦИРКУЛЯРНОЇ ЕКОНОМІКИ НА РІВНІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ |
|
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ |
||
Гринюк Ю.М. |
НАВІГАТОР ПРИНЦИПІВ ТА СТАНДАРТІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ HR-МЕНЕДЖЕРІВ І СПЕЦІАЛІСТІВ РЕКРУТИНГОВИХ АГЕНТСТВ |
|
Ігнатович Л.С., |
КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ ПІДХІД ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СУБ’ЄКТІВ СТРАХОВОГО РИНКУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ |
|
Пащук О.Б. |
СПОСОБИ ПІДВИЩЕННЯ РИНКОВОЇ ВАРТОСТІ КОМПАНІЇ ПЕРЕД ПРОДАЖЕМ |
|
Снігир Л.П. |
ВПЛИВ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ НА ПРИНЦИПИ МАРКЕТИНГУ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ |
|
Снітко Є.О., |
ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ І ЙОГО РОЛЬ В ЧЕТВЕРТІЙ ПРОМИСЛОВІЙ РЕВОЛЮЦІЇ |
|
Цвірко О.О. |
ВПЛИВ РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТУ НА ДІЯЛЬНІСТЬ АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» |
|
РОЗВИТОК ПРОДУКТИВНИХ СИЛ І РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА |
||
Гірна О.Б., |
АДАПТАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ЛОГІСТИКИ ДО УМОВ ПАНДЕМІЇ COVID-19: ПЕРСПЕКТИВА ЛОГІСТИЧНОГО ОПЕРАТОРА, КЛІЄНТА ТА СЛАБОУРБАНІЗОВАНОЇ ТЕРИТОРІЇ |
|
ЕКОНОМІКА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ ТА ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА |
||
Осіпчук А.С. |
ФОРМУВАННЯ ТА ПРОСУВАННЯ ЕКОТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ |
|
ГРОШІ, ФІНАНСИ І КРЕДИТ |
||
Пась Я.І. |
ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛЮВАННЯ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ БАНКІВСЬКОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ |
|
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК, АНАЛІЗ ТА АУДИТ |
||
Костишин Н.С., |
ОСОБЛИВОСТІ ОБЛІКУ І ОПОДАТКУВАННЯ РУХУ ВІЗИТНИХ КАРТОК |
|
Костякова А.А. |
ЦІЛЬОВИЙ ПІДХІД ДО КЛАСИФІКАЦІЇ ВИТРАТ В ГАЛУЗІ РОСЛИННИЦТВА: ПЛАНУВАННЯ, УПРАВЛІННЯ ТА КОНТРОЛЬ |
|
Тесак О.В. |
ФОРМУВАННЯ ОБЛІКОВОЇ ПОЛІТИКИ ЩОДО ВИТРАТ ПІДПРИЄМСТВА |
|
МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ, МОДЕЛІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ |
||
Пудичева Г.О. |
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ TOPSIS ДЛЯ ВИБОРУ ПОСТАЧАЛЬНИКА ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ |